15 Nisan 2010 Perşembe

Posta! :(

Geçen yaz Sabancı'da ders verirken, içim dopdolu hissettiğim bir an, canım mektup arkadaşıma upuzun bir mektup yazmıştım (ve tabii ki ferahlamıştım). Nasıl olduysa oldu mektup eline ulaşmadı, zayi oldu. Bir kerelik kötü bir tesadüftür diyordum ki yine bir anlık ilhamla Paris'ten İstanbul'a yolladığım mektup da bir yerlerde kayboldu. Müsveddesiz yazmaya alışkın olduğum için mazrufu ne bütünüyle hatırlamak ne de tekrar yazıp yollamak mümkün oldu..
Tam Almanya'nın bu konuda sicili temiz diye düşünürken, düzenli New York postam aksayıverdi. İşte bir kayıp mektup daha!
Kalemi, kâğıdı, zarfı, pulu, hepsini çok seviyorum; ama neredeyse sırf güvenlik kaygısıyla e-mail (tuulia olsa e-posta derdi :) taraftarı kesilicem!

5 yorum:

  1. efendim, "Elektronik posta, kısaca e-posta (İngilizce: e-mail) ya da elektronik ileti, internet üzerinden gönderilen dijital mektup. Görsel olarak kağıt bir mektup ile aralarında büyük bir fark yoktur. E-postalara resim, müzik, video gibi her türlü dosya türü eklenebilir ve alıcının bilgisayarına transfer edilebilir. Her gün dünyada milyarlarca e-posta gönderilmektedir[kaynak belirtilmeli]. Ucuzluğu ve kolaylığı nedeniyle kağıt mektuplardan daha yaygın olarak kullanılmaktadır ancak güvenilirliğinin yetersizliği nedeniyle resmi işlerde kullanımı oldukça kısıtlıdır." öhöm wikipedia buyurdu.

    YanıtlaSil
  2. hehe, öğrendik hocam! :p

    YanıtlaSil
  3. bak benim de başıma benzeri geldi. yunanistan'a almanya'ya gidiyor postalarım ama minsk'e gitmiyor bir türlü. hay minsk! peki kuzum sana iki ayrı kart attım, geldiler di mi?

    YanıtlaSil
  4. hayyıııır! :(

    YanıtlaSil
  5. aaa, yaşasın Bebek'ten Marcello geldi! :)
    bakalım Bilbao'dan şansımıza ne düşecek? :p

    YanıtlaSil