28 Nisan 2010 Çarşamba

Bâteau Ivre

Yazmakta niye bu kadar geciktim bilmem. Yüzde yüz emin değilim ama Bâteau Ivre Berlin'de gittiğim ilk barlardan biri. İlk görüşte kanım kaynadığı için de Berlin'e yolu düşen tüm sevdiklerimle gidip bir şeyler içtim, yedim - peynirli zeytinli tapasları leziz. Kreuzberg'deki birçok yer gibi burada da barın arkasındakiler genellikle Türkçe biliyor ve bunu keşfedene kadar bir pot kırmadığımı umuyorum..
Mekânın adı (sarhoş/batık gemi) Rimbaud'nun meşhur şiirinden geliyormuş. Dedikodusunu da ekleyelim: Rimbaud bir mektup eşliğinde gönderdiği şiirle Verlain'i tavlamış!
Yazı deyip geçmeyin bakın, nelere kâdir.. :P

5 yorum:

  1. cok super bir yer, ben de bayilmistim, bi daha gelsek de gene gitsek.

    YanıtlaSil
  2. gelin de gidelim güzelim! ne zaman ne zaman? :)

    YanıtlaSil
  3. ah ah, yeni bi seyahat plani olursa soyliycem soz!

    YanıtlaSil
  4. orasi bizim kapisinda sigara icerken solda oturan gencler hakkinda siksok muhabbeti dahilinde atip tuttugumuz, sonra da onumuzde duran adamin "afedersiniz" deyip bize pis pis bakarak gectigi mekan degil mi?

    YanıtlaSil
  5. aaa, doğru harbi! neyse ki barda atıp tutmamışız.. :)

    YanıtlaSil