19 Nisan 2010 Pazartesi

Nazar ?

Kimin gözü değdi bilmiyorum ama ben "bahar bisiklet yoga, temiz hava bol gıda" derken birden hepsinden mahrum kalmam icap etti. Cuma bir dolgum kırılınca mecburen dişçiye yollandım. Kadın kurtuluş yok, çekicez dedi, ben de açıkçası çok üstünde durmadım.
Ama meğerse dişin kökleri birbirinden ayrılmış gibi bir sebepten olay operasyona dönüştü. Neticede iki saat dişçi koltuğunda kaldım, ciddi eziyet çektim (kanırtma, kanatma, dikiş..).
Üstelik hikâyenin devamı da hiç hoş değil. Köklerden biri sinüslere uzandığı için burnum kanayabilirmiş, enfeksiyon olabilirmiş, nefes almakta güçlük çekebilirmişim. Bu yüzdeeen, bir hafta spor (bisiklet, yoga dahil) yasak, ayrıca hapşurmamam, burnumu silmemem ve öne eğilmemem lazım. Ayrıca iki gün içki, sigara, süt ürünleri, sıcak, soğuk içecekler yasak dedi doktor..
Dahası var ama yazamıycam, sinir oldum!

5 yorum:

  1. ee ceviz, kestane gibilerden çerezler de yok tabii :P valla yakın zamanda yaşadığım eziyeti ben bilirim yakında da ikincisini yaşayacağım.. o yüzden tek diyebileceğim: neyse ki sadece bir hafta sürüyor - ağzının içinde tepinen dişçiyi saymıyorum bile.. çabuk geçer; yeter ki sen kendine dikkat et. geçmiş olsun, nazara mazara da kafanı takma derim; diş ve dişçi genel olarak travmatik şeyler :))

    YanıtlaSil
  2. ha-ha çerez!
    benim aklımda da senin sigara böreğine içinin gidişi kalmış.. tek taraf sağlam olduğu için yemek çok çok mesele değil de keyifsiz biraz, mıymıymıy yiyebiliyor insan..

    YanıtlaSil
  3. Nazara inanma, nazarsiz kalma! :)

    Cok gecmis olsun, Nazan! Ben acilarindan cok (igne yaptirmissindir mutlaka yani, di mi?) acaba sigorta karsiliyor mu herseyi, kac para ödedi acaba, vah vah, diye gecirdim icimden okurken...

    Tabii yemeden icmeden kesilmek kötü ama bi hafta hemen gecer... Yazin ortasinda da olabilirdi hem, yani beterin beteri var... :)

    YanıtlaSil
  4. hehe, evet sigorta. doktorun dediğine göre sigortam bir kısmını ödüyormuş. ama şimdilik ne masrafı ne de ne kadar ödeyeceğimi biliyorum. o da çiğneme ve yutma zorluğu yaratabilir, haklısın :)

    YanıtlaSil
  5. amanııııın yavrım nazar boncukunu takmıyor musun yoksam? o vakit sana buralardan bir nazar boncuğu yollamak farz oldu!

    YanıtlaSil