20 Şubat 2010 Cumartesi

Bahar Kokusu

Başakcım "İstanbul bahar kokuyor," deyince pek içim gitmişti; pek kederlenmiştim buradaki bulutlara, yerden kalkmayan kar tabakasına - gerçi iki haftadır büyük tesellim Berlinale... Ama meğerse -- ve neyse ki -- buraya doğru da yola çıkmış der Frühling!
Dün gece gayet ılıman bir hava vardı ve bol bol yağmur yağdı. Sabah bir uyandık ki hava günlük güneşlik, herkesin yüzü gülüyor, double eye'ın önü dopdolu!
Soğuk özlemi ve cici paltolarına sarılma arzusuyla Berlin'e gelecek olan tuulia biraz üzülecek bu işe ama sanırım Berlin kıştan çıkmak üzere! :)

4 yorum:

  1. ciksin ciksin...cok afedersin anamizi belledi o gecirdigim 4 gun o kahrolasica soguk! ki ben kendimi soguksever bilirdim!

    YanıtlaSil
  2. valla şekerim bugün sizinle pek güzel eğlendiğimiz hakescher markt taraflarına gittim ve hava o kadar güneşli ve ılımandı ki! kesin yine gelmeniz lazım! :)

    YanıtlaSil
  3. hayal kırıklığına uğramak üzereyim.. ama böyle olacağını da biliyordum biraz.. gerçi martın kalleşliğinde avuntu bulma umutlarım hâlâ devam ediyor.. sibel'in anlattığı o 'soğuktan anlamsız sesler çıkararak dolanma' durumunu yaşayamazsam üzülürüm; kendimi yemeye içmeye veririm :P

    YanıtlaSil
  4. umutlu olalim sekerim, belki de sen usumeye merakli oldugun icin benim sicak dedigim havalar takirtakirtakirdarsin :)

    YanıtlaSil