8 Ekim 2009 Perşembe

Nikolassee

Haftanın en azından iki üç günü gitmem gereken ve ofisimin de olduğu enstitü şehrin epey güneyinde, Nikolassee diye bir yerde. Topu topu evime on beş yirmi dakika uzaklıkta olsa da aslında şehrin oldukça dışında ve ormanın ortasında kalan bir yer.
İlk gittiğim gün kendimi çok dışarıda, bambaşka bir yerde gibi hissettim. Biraz da hayıflandım bu kadar banliyö bir lokasyonda olduğu için. Ama bu akşam üzeri altı gibi trene doğru yürürken, oldukça yağmurlu bir günün ardından açan güneşin altında parlayan kızıllaşmış yapraklar, insanın dört bir yanını saran ormanın kokusu ve o adalara mahsus sessizliğin ortasında acayip huzurlu hissettim.
Sonra sabah elma aldığım istasyondaki manav amca beni tanıyıp da iyi akşamlar deyince iyiden iyiye mutlu oldum. Galiba burada güzel güzel çalışıcam ben! :)
[Resimdeki bizim enstitünün villası.]

2 yorum:

  1. abi on numara yermiş. daha ne olsun!

    YanıtlaSil
  2. valla cidden öyle! hele bi de güneş vuran avlusunda yenilen öğle yemekleri var ki tam keyif! :)

    YanıtlaSil