20 Ekim 2009 Salı

Monatskarte

Şehirde bol bol sağa sola gitmem gerekeceğini bildiğim için aylık mavi kart almayı düşünmüştüm. Zaten gelir gelmez de herkes önerdi. Tek bir biletin 2, kartın 70€ olduğunu öğrenince aldım tabii.
Üstelik cidden her açıdan çok user friendly bir hadise. Bir kere Berlin'in her yerinde, tüm toplu taşıma araçlarında, günün her saati kullanabiliyorsunuz. Ayrıca aybaşını kaçırdım derdi yok, aldığınız günden itibaren bir ay geçerli.
Dahası - ki bu bana pek faydası dokunmasa da cidden cidden inanılmaz bir şey - bilet iki kişilik! Yani tek bir aylık kart alıp iki kişi (yanyana olduğunuz müddetçe) kullanabiliyorsunuz. Hatta buna 3 çocuk da dahilmiş!
Berlin'de yalnızlık pahalıya mı geliyor nedir...

3 yorum:

  1. böyle harika şeylerden bahsedetmeye devam edersen berlin'in bir cennet olduğuna inanmaya başlayabilirim! :D

    YanıtlaSil
  2. bi yandan birileri ziyarete gelsin diye kandirmak icin de yaziyorum sekerim. lutfen dikkate aliniz :)

    YanıtlaSil
  3. haaaaaaaaaaaaaaa! :)

    YanıtlaSil