19 Ekim 2009 Pazartesi

Berliner Bäder-Betriebe

Yaşasın, bugün Berlin'de ilk havuz sefamı yaptım! (Tahmin edebileceğiniz gibi başlık Berlin Havuz İşletmeleri gibi bir manaya geliyor). Aslında geç bile kaldım ama benim kabahatim değil. Evime 3 dk. uzaklıktaki havuz tadilatta olduğu için başka bir tane bulmak, açık olduğu saatleri denk getirebilmek, gitmeye motive olmak derken iki hafta geçti. Neyse, geç oldu da güç olmadı :)
İki sene kadar havuza gitmeye ara verdiğim için klorlu su sıkıntısını unutmuşum ve gözlüğümün lastikleri iyiden iyiye pörtlemiş. Yine de sebat ettim, bir saat kadar yüzdüm, rahatladım.
Yalnız ilginç bir şekilde yüzenleri izlemek pek havuz hissiyatı vermedi. Görünüşe göre Berlin'deki havuzlarda bone takma zorunluluğu yok ve neredeyse herkes pek yüzme bilmeyenler gibi kafaları dışarıda, kardeşin tabiriyle köpekleme yüzüyor. Belki de saçlarını havuz suyundan korumak içindir, hemen bir neticeye varmamalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder