30 Haziran 2010 Çarşamba

die Erdbeeren

Mevsimine göre sebze meyve yemenin Berlin'de - belki de Almanya'da - ciddi bir trend olduğunu daha önce kuşkonmaz vesilesiyle yazmıştım. Son bir ayın çılgınlığı da çilek.
Bütün vitrinlerde çilekli tartlar, pastalar; dondurmacılarda kocaman"erdbeeren!" ilanları; büyük küçük herkesin elinde bir karton dolusu çilek; herkesin dilinde "aman da en güzel meyve bu" lakırdıları..
Hiçbir zaman büyük bir çileksever olmadım ama böylesi bir mania ortamında insan kendini kaptırmadan edemiyor. Dolayısıyla ben de bir heves çileklerimi alıp serin bir gölgelik de keyif yapmaya yeltendim. Ama değişen bir şey yok: ben katıksız bi kirazcıyım. Bi de canım acayip erik çekiyo.. :(

1 yorum:

  1. Kiraz gibisi var mi, cilek halt etmis. Zaten cogu pesticide dolu ve hormonlu.

    YanıtlaSil