13 Haziran 2010 Pazar

Biergarten

Bu zaman gelene dek, tarafını etrafını yabani ot bürümüş, terk edilmiş kır gazinosu görünümünde mekânların, ampulleri çalışmayan paslı tabelalarında karşıma çıkıyordu bu isim. Nedense ilk anda aile çay bahçesi denen garip müesseseyi çağrıştırdığından modası geçmiş bir şey olduğunu zannediyordum. Meğerse güneşli havanın vazgeçilmezlerindenmiş.
Genellikle güzel yeşilliklerin ortasında ya da kanal kıyısında olan bu bahçeler "gündüz birası" tabir ettiğim pek nadide keyif unsurunun tadına varmak için gerçekten de birebir..

2 yorum:

  1. merhaba,
    bir süredir blogunu takip ediyorum. sonunda varligimi belli edeyim dedim :) ben de 6 aydir berlin'deyim. blogunu okumak, birlikte kesfetmek gibi..
    eger göz atmak istersen bu da benim berlin'e geldigimde basladigim photo-blog'um:
    http://melskaleidoscope.posterous.com/
    hoscakal.

    YanıtlaSil
  2. ne guzel, kardes blog! :)
    iyi ki varligini belli etmeye karar vermissin!

    YanıtlaSil