24 Haziran 2010 Perşembe

American Spirit

Burada geçirdiğim aylar boyunca hiç durmadan seyahat ettiğim için neredeyse sadece duty free'den aldığım sigaraları içtim. Bazen gecenin bir vakti Kreuzberg'de paketin dibini gördüğüm ve mecburen spätkauf'a yollandığım da oldu tabii, ama nadirattandır..
Haziran'dan itibaren kıpırdamamaya karar verdiğim için tütün kaynaklarım tükendi ve paketle sigara alma vakti geldi çattı. Bu da meşakkatli iş, zirâ üç yıldan beri hâlâ normal bir içici gibi marka bağımlılığı geliştiremediğimden her pakette kararsızlık yaşıyorum. "Az zararlı" olduğu iddia edilen hatta bio denilen American Spirit fena bir tercih değil gibi, yine de kesin bir vaatte bulunamıyorum..

3 yorum:

  1. Ben o günkü kiyafetime göre seciyorum sigarami... Bazen Pink (malum, pembe :), bazen Smart (black&white), bazen Camel (kahve tonlari) - onun da "bio" olani var bu arada, paketi de cok cool. Gecenlerde ama, Istanbul'dayken, gece mavisi modasina da uymusken "Ver surdan bi Parlament!" gibi bisey dedim bakkala...

    YanıtlaSil
  2. kıyafeti de ayakkabıya göre seçtiğini düşünürsek, sigara ve ayakkabı arasında korelasyon oluşuyor diyebilir miyiz efenim? :)

    YanıtlaSil