20 Haziran 2010 Pazar

Radler / Alster

Almanya gibi bira erbabı memlekette bu nasıl olmuş bilmiyorum ama Bavaryalıların Radler kuzeylilerin Alster dedikleri bir "bira kokteyli" varmış. Ben de kendisiyle bu haftasonu tanıştım.
Bildiğiniz biranın içine ortalama üçte bir oranında Sprite (ya da benzeri bir gazoz) koyuyorlar - ve hatta buzlu bile içiliyor. Kulağa çok hoş gelmediğinin farkındayım, hele de tatlı içki sevmeyenlere. Ama özellikle yazın, sıcak öğleden sonralarında susuzluğu gidermek için birebir olduğunu söylüyorlar.
Önyargıları bir kenara bırakıp denemeye değer, ben sevdim..

1 yorum:

  1. Aaa, evet. Radler ben de cok severim - bisikletci birasi oluyor biraz da :). Burada Almdudler'le karistiriyorlar ki o baslibasina alisilmasi gereken bi mesrubat - Kräuterlimonade.

    YanıtlaSil