29 Mayıs 2010 Cumartesi

Ballhaus Naunynstraße

Şehre daha yeni gelmişken, hakkında bir şey bilmeden, öylesine bir belgesel festivali dolayısıyla gittiğim Ballhaus'un barında Berlin'in güzel sürprizlerinden birini yaşayınca - Birol! - mekândan pek uzak kalamayacağımı anlamıştım. :)
Meğerse burası ikinci ve üçüncü jenerasyondan sanat tayfasının outlet'i gibi bir yermiş. Nitekim geçen aylarda hem çeşitli aktivitelerini (film, dans, parti) takip ettim hem de ara ara barlarında Efes içtim.
Ama işin benim açımdan en hoş tarafı düzenlediğim workshop'a evsahipliği yapmaları oldu. Hem Kreuzberg'in ortasındaydık hem de yaptık. Zıt kutuplar birleşti! :)

2 yorum:

  1. çıplak ayaklar mehmet barıs'ı seviyor oynamıslardı orda..
    bildiğim kadarıyla Birol oranın müdavimlerinden:)
    Bizde orda karsılasmıstık:))

    YanıtlaSil
  2. evet evet, ben de oradaki tiplerle ciplak ayaklar muhabbeti cevirdim, hatta afislerini bile gordum.. pek sevindim, gururlandim :)

    YanıtlaSil