4 Kasım 2009 Çarşamba

Birol Üneeeeel!

Ben mi şanslıyım Berlin mi süper kestiremedim. Tam Türkçe konuşan bir barmene ne biraları var diye sorarken bi baktım yanımda Birol Ünel! Amanın oldum. Ama tabii bi şey de yapamadım. O, evet O. Kafamı bi sağa bi sola çevirdim, hâlâ adam orada. Komik eşofmanlar giymiş, darmaduman yağlı saçlar, kirli sakal, elinde bira, küçücük bi adam.
Fazla dışarı çıkmazken ve Berlin'de daha ilk ayımı yeni idrak etmişken bu cidden sürpriz oldu. Bütün gece atlatamadım desem yeridir! :)

7 yorum:

  1. Onun etkisinden kurtulunur mu kuzum ya?? Bak ben bile kurtulamıyorum yazını okuduğumdan beri. O zaman en kocamanından Şaaahaaaaaaneeeeeeee! diyorum. İşte Berlin'e bir gelme nedeni daha.

    YanıtlaSil
  2. evet, hemen yarına uçak biletimi alıyorum ve geliyorum! akşama o barda buluşalım!

    ya da bu blogu okumayı hemen bırakıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. insan bir yanına gider hayranınıım der "punk is not dead" der, süper valla kıskandım desem az kalır:))

    YanıtlaSil
  4. haha, sahane sansliyim :)

    YanıtlaSil
  5. Neeee!?! Nazan sen hemen muhabbeti koy bu adamla, gelince hemen katilalim size... Ailecek seviyoruz da biz kendisini. Cok ailecek ama!

    Bu arada gecen yaz M. ile Bozcaada'dayken bir restorana gitmistik. Bizim sansimiza yan masada boyle gobekli gobekli Guven Kirac cikmisti. Hahahahah!

    YanıtlaSil
  6. görünüşe göre Bunel(F.'dan arak) sevmeyen yok galiba! :)
    Memleketin Bunuel'i mübarek...

    YanıtlaSil