13 Kasım 2009 Cuma

Berlin doktorlarına emanet...

Süper sağlık sigortamı kullanamayacağımı düşünüp bir yandan hayıflanır bir yandan böbürlenirken, Berlin'e üçüncü gelişimde ne yazık ki kendimi gayet hasta buldum. Sağa sola ufaktan sorunca bir arkadaş kendi allergologunu önerdi, gittim.
Hiç karşılaşmadığım garip soluma egzersizleri, ciğer analizleri, cilt testleri filan yaptılar. Kan alma konusunda pek başarılı olduklarını söyleyemem ama gayet nazik, dostane ve de ilgili insanlardı. Hoş, doktor İstanbul'daki dermatologun verdiği ilacın aynısını yazınca ve de ilaç işe yaramayınca yine tıp bilimine saygımı yitireyazmakta haklı olduğumu düşündüm. Neyse, bugün beni ikinci kez karşısında ve enikonu panik halde görünce daha ciddi bir mesele olduğuna kanaat getirdi ve en ciddisinden bir ilaç verdi :)
Neye alerjim var henüz belli değil. Yalnız ciltte yaptıkları denemeler çok hafif ölçüde kestane ağaçlarının polenlerine işaret etti. Off, umarım kestaneyi yasaklamazlar!

1 yorum:

  1. amanın, sen o kadar ballandıra ballandıra kestaneyi anlat sonra kestaneye alerjin çıksın! kozmik şakacı iş başında! umarım değildir, benim cevize alerjim çıksa ne yaparım bilmiyorum.. felan

    YanıtlaSil