28 Aralık 2009 Pazartesi

Bugün benim doğumgünüm...

Her sene aynı şey oluyor. Muhtemelen yıl sonunda doğmuş olmanın lâneti. Garip bir hesap, kitap, muhasebat işine girişiyorum. Geçen yıl ne oldu, bu nasıl bir yıldı, neredeydim, nereye geldim, falan filan... Belki bu sene birçok seneden daha şaşırtıcı bir bilançoyla karşı karşıyayım. Bilen biliyor.
Evet, birtakım adımlar atıyoruz, bizi bir yerlere götüreceklerini zannediyoruz ama bir bakmışız bambaşka bir yerdeyiz. İyi ya da kötü manasında değil, sadece niyetlere bakarak sonuçların kestirilemezliğinden söz etmeye çalışıyorum. O yüzden önümüzdeki sene nasıl geçecek konusunda en ufak bir akıl yürütmeye niyetim yok. Belli olmaz, hayat. En iyi cevap bu.
Fakat çok çok az da olsa bazı şeyler değişmiyor, buna inanmak lazım. Geçen seneki gibi bu sene de kendime ayakkabı hediye ettim. Uzun vadeli planlara "geçici bir süre için kapalı"yım ama seneye de bunu yapacağıma çok rahat ant içebilirim! :)

4 yorum:

  1. hep beraber efenim, hep beraber! :)

    YanıtlaSil
  2. evet, esasında bugün benim de aklımdan geçti, yarın bu pasta dilimini şutlayıp yeni cicilerimi koyabilirim :)

    YanıtlaSil