23 Aralık 2009 Çarşamba

Mango

Daha önce de söylemiştim, dünyanın dört bir tarafından gelmiş ve hayatlarını kezâ dünyanın dört bir yanında geçirmiş insanlarla vakit geçirdikçe kendimi köylü hissettiğim olmuyor değil.
Bu anlardan biri Hintli arkadaşım sevdiği mango cinsini anlatırken cereyan ettim. Mangonun envai çeşidi üzerine bir söylev dinler buldum kendimi ve acaba söylesem mi söylemesem mi diye kurmaya başladım. Neticede ağzımdan çıkıverdi: "ben daha önce hiç mango yemedim!"
Etraftakilerin tepkilerini ne kadar iyi ölçebildim bilmiyorum ama hem mazur hem hâkir gören hafif bir gülümseme belirdi sanki yüzlerde. Hemen harekete geçemedim ama "madunluğun hatırası" sürünce bugün siftahı yaptım!
Şüphesiz şahane bir şeymiş. Niye benim için üzüldüklerini şimdi daha iyi anladım ve hak verdim :)

4 yorum:

  1. ya o mangoyu bir de böyle çeşit çeşit yemekle pişirir verirler; fotoğrafları pek iştah açıcı.. tadı nasıldır bilemiyorum ama mangolu balık hayallerimi süslemiyor değil.. :)

    YanıtlaSil
  2. ben vietnam lokantasında fulya'nın mangolu tavuğunu tattım, gayet lezizdi!
    gelince seninle de gideriz :)

    YanıtlaSil
  3. Ben ilk 19 yasimda Israil'de yemistim mangoyu. Ve de bol bol mango suyu icmistim. Ama onu birak: Mango'dan hic elbise almadim, dersen bak o zaman sasirir üzülürüm. Her sezon bi ugramak lazim.

    YanıtlaSil
  4. aa,rica ederim canım. kadıköy'de mng'nin serisonu mağazası olduğu için haddinden fazla sayıda ziyaretime mazhar olmuştur :)

    YanıtlaSil