8 Ocak 2010 Cuma

Ne var ne YOK? - 1 (Matisse)

Fark ettim ki başından beri olanlara dair, hikâyenin 'var' kısmına dair kelâm etmişim. Halbuki hayatımı belirleyen sadece mevcutlar değil. Bir sürü şeyin nâmevcudiyeti de (hem iyi hem kötü manada) ciddi bir fark yaratıyor. Ne yok sorusu epey geniş bir cevap vaad ettiği için peyderpey yazmaya karar verdim.
Evet, en birincil meselem Matisse, daha genel anlamda kedi. Sokaklarda hiç kedi yok. Yokyokyok. Evlerinde kedi besleyenler de köpek sahipleri gibi kediciklerini dolaşmaya çıkarmıyorlar haliyle. Velhasıl, görüş alanımdan topyekün çıkan "kedi hayvanı" resmen bir arzu nesnesine dönüştü!..
Evvelsi gün desktop'umda Matisse'in resmini gören enstitütü müdürü şakayla karışık "oh, you are also one of those cat women from Turkey!" dedi. Namımız yürümüş arkadaşlar! :)

4 yorum:

  1. cat women from turkey! ahaha çok güldüm buna ya.. ben de bizim millet hayvan düşmanı sanırdım :P

    YanıtlaSil
  2. evet ya, ben de ilk anda şok oldum. hatta birkaç saniyeliğine iltifat sandım!
    iyimser miyim neyim? :)

    YanıtlaSil
  3. Simdi burada arzu nesnesi kedi mi, cat woman mi? ;)

    YanıtlaSil
  4. heheh, les deux!

    YanıtlaSil